Inschrijvingen

Inschrijvingen gebeuren digitaal.

Voor schooljaar 2024-2025 gebeurden de inschrijvingen via de aanmeld- en inschrijvingsprocedure van de gemeente Wijnegem.
Deze wordt uitgelegd in een brochure die beschikbaar is op de website van het lokaal bestuur .

Bij interesse, neem je contact op met onze school via het mailadres karin.swinnen@oefenschool.be;  hierbij stuur je de naam en voornaam van de leerling, je mailadres en telefoonnummer door.
Gelieve ook de geboortedatum van de je kind te vermelden en eventueel het leerjaar waarvoor je wil inschrijven.
Hierna volgt dan een mail met een digitale link waarmee je de nodige gegevens kan invullen die we nodig hebben voor het inschrijvingsdossier op te maken.
In het geval er onvoldoende open plaatsen zijn voor het gevraagde leerjaar, ontvang je een weigeringsattest.

Een inschrijving is pas definitief als het inschrijvingsdossier ondertekend werd. Hiervoor worden jullie uitgenodigd nadat de inschrijving verwerkt is door ons secretariaat. Je  zal vooraf een mail ontvangen met een bevestiging van inschrijving/weigering.

De ondertekening houdt in dat jullie akkoord gaan met ons schoolreglement. Dit is terug te vinden op deze website onder ‘downloads’.

Contacteer ons